Comenzi SEAP

Plasați cu ușurință o comandă prin intermediul platformei SEAP/SICAP

Urmați acești pași pentru o comanda SEAP/SICAP fără probleme cu plată în Trezorerie

  • Alegeți produsele pe care le doriți și adăugați-le în coșul dumneavoastră.
  • Completați datele dumneavoastră

  • După ce aveți produsele în coș completați cu atenție datele personale și cele ale instituției: denumirea instituției, CIF-ul/CUI-ul, numele și prenumele dvs., numărul de telefon la care puteți fi contactat(ă), adresa de email pe care vă vom trimite documentele aferente comenzii, adresa de facturare a institutiei și, dacă este cazul, adresa de livrare.
  • Adăugați o notă menționând că doriți pachetul SEAP și includeți datele de contact ale persoanei care se ocupă de achiziții prin platforma SEAP (nume și număr de telefon). Pentru grădinițe, furnizați numele grupei și al d-nei educatoare pentru care se face comanda.
  • După finalizarea comenzii veți primi un e-mail de confirmare iar în scurt timp veți fi contactat(ă) telefonic de către un coleg de al nostru pentru lămurirea modalităților de plată și confirmarea pachetului în dată ce acesta a fost listată pe platforma SEAP. 
Pentru întrebări suplimentare sau asistență, nu ezitați să ne contactai prin e-mail sau să ne sunați.